همه چی ارومه .....

سلام دوستان

خوبید؟؟؟خوش میگذره؟؟؟

از احوالات منم بپرسید دقیقا این شکلیم:brains icon

1)خب همین اول پستی دستاتونو ببرین بالا یه دعایی بکنم همتونم بگین امین:

خدایا خداوندا به همین برکت قسم من و دوستانمو بیکار نکن بیکاری بد دردیه

بگین امین

اصلا این تعطیلات طولانی حوصلمو سر برده مخصوصا از پنجشنبه که کلاسامون همشون آف شدن

من میخوام امروز یه انتقادی کنم از این سیاست اموزش و پرورش کشورمون اخه سه ماهم شد تعطیلات نمیگم تعطیلات بده ولی به جا دیگه میبینی 9ماه میزیم مدرسه روزگارمون سیاه میشه ارزو میکنیم زود تعطیلات شروع بشه تعطیلاتم که شروع شد اونقدر طولش میدن که بازم روزگارمون سیاه میشه دوباره ارزو میکنیم که مدرسه ها باز شه اخه این چه وضعشه؟؟؟یه تعادلی گفتن http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks/48/omg-icon.png

بگذریم

سر شمارم درد اوردم

2)هی دوروز پیش روز پزشک بود و اعتماد به نفسمون واقعا به من ثابت شد از ساعت4 صبح تا خود شب نزدیک به 40 نفر اس زدن روز پزشک مبارک یعنی اعتماد به نفس نیستا اعتماد به سقفه والا

3)ماشاله هزار ماشاله این روزا درسمم گذاشتم کنار دیگه حوصله ی درس خوندنم ندارم بجز کمپبل که یار همیشگی منه و نمیشه اونو کنار گذاشت با اینکه معلم عزیزمان(!!!!) اصطلاحا مارو پیچونده و گفته بیخیال کلاس المپیاد تو تابستون از پاییز میام ولی بنده یه تنه بصورت اول شخص مفرد نشستم المپیاد میخونم یعنی خنده دارا فکر کنید بار اول که میخونم انگار مریخی نوشته بار دوم اسپانیولیه بار سوم انگلیسی بار چهارم پنجمم یواش یواش تبدیل به فارسی میشه تازه میفهمم چی میگه خلاصه سرتونو درد نیارم یه صفحه خوندم یه ساعت طول میکشه (اخه خیلی سختن چیکار کنم؟؟؟بدون معلم خودشم)

4)این ماجرا روغن پالم و اینام کلا ناامیدم کرده یه دونه شیرو با خیال راحت میخوردیم که اونم هزار ماشاله اونطوریش کردن 

5)مواظب خودتون و خوبیاتون باشین

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت9:33---6 شهريور 1393
سلام پریشاد جون
خوبی؟؟؟
خوش میگذره؟؟؟
روز دختر مبارک عزیزم
پاسخ:سلام ممنونم.روز توهم مبارک


مهدیه
ساعت13:54---3 شهريور 1393

سلاممم مجدد
اممیییین
واقعن که انتقاد کاملا بجایی بود این اموزش و پرورش فقط میخاد روزگار مارو سیاه کنه
در مود بیمارستان رازیم خوب کاری کرده حتما لازممون میشه
منکه فقط میخام گریه کنم
مواظب خودت باش یه وقت از دست نریااا
پاسخ:سلام به روی ماهت به چشمونه عسلیت....بله عزیزم همه ی انتقادای من بجاست صبح یاد انتقادم(دعوام)با خیروری افتادم عجب انتقادی بود.ایشاله کارمون به اونجا نمیرسه با چندتا برنامه ی تفریحی و پارسال بهار دست جمعی ... باشه گلم



زهرا
ساعت13:47---3 شهريور 1393

اخه ما اولین گروهی هستیم که رفتیم ششم بعد هفتم وحالا هم هشتم.به همین دلیل که دلیل مسخره ایه ما کتاب هامون دیر چاپ میشه.پارسال که یک ماه گذشته بودتاهمه کتاب هارو دادند...یه نفر به فکرمانیست...
پاسخ:اها فهمیدم کتاب دینی ماهم تو راهنمایی دقیقا همین شکلی میشد البته دیگه یه ماه طول نمیکشیداا...حالا مثلا چه تغییری میدن که یه ماه مردم مسخره میکنن؟؟؟



زهرا
ساعت13:02---3 شهريور 1393
واقعا که گل گفتی پریشاد جون. الان من دوماهه بیکارم البته نه بیکار بیکارا.ولی بعد ازاین دوماه این ماه اخری حسابی داره تلافی اون دوماه رو در میاره.حالا فقط مونده مدرسه هاشروع بشه ودوباره من بخوام ماه اول بدون کتاب درس بخونم...کلا وضع بده حسابی
پاسخ:اخ اخ درکت میکنم...حالا چرا بدون کتاب؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: زندگی من ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, | 11:45 | نویسنده : پریشاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.